![]() |
|
Célunk, hogy kutatásainkkal hozzájáruljunk ügyfeleink sikeres üzleti döntéseihez. Számunkra a piackutatás nem csak adatfelvétel és prezentáció készítés. Hitvallásunk, hogy marketing tapasztalatainkra és nemzetközi hátterünkre építve megvalósítható, megalapozott marketing-megoldásokkal támogassuk ügyfeleinket. Mindezekhez elengedhetetlennek tartjuk, hogy ügyfeleink igényeihez igazítva magas minőségű szolgáltatást nyújtsunk.
A Millward Brown kiemelt kutatási területei elsősorban a márka- és kommunikáció-kutatások. Nemzetközi hátterünk folyamatos termékfejlesztésének köszönhetően innovatív kutatási megoldások állnak rendelkezésünkre mind a kvantitatív, mind a kvalitatív területeken. Kutatói csapatunkban több mint tíz éves kutatási illetve marketing tapasztalattal rendelkező kollegák állnak megbízóink rendelkezésére.
A Millward Brown különös hangsúlyt fektet a kvalitatív technikák fejlesztésére, kutatói képzésére, kutatóink a technikák teljes spektrumában több éves tapasztalattal rendelkeznek. Speciális kvalitatív módszertanaink a Millward Brown nemzetközi és hazai tapasztalati alapján kerültek kifejlesztésre, amelyek mellett egyedi, kreatív kvalitatív megoldásokkal támogatjuk ügyfeleink munkáját. Erősségeink közé többek között a reklámtesztek, a márkakutatások, a vásárlói és egyéb etnográfiai interjúk és szakértői kutatások tartoznak.
Kutatási területeink elsősorban az FMCG, média, telekommunikáció és pénzügyi szektor.
Tovább a vállalat hivatalos honlapjára » www.millwardbrown.com
![]() | ![]() |