Címlapra
 
 
Ha további információt szeretne a rendszer működéséről, kérjük adja meg adatait és elküldjük Önnek tájékoztatónkat!
 
  
 
Folytatódott a növekedés a piackutatói szektorban
2016. október 14.
2015-ben 3,3%-kal nőtt Magyarországon a piackutató cégek árbevétele, derül ki a Piackutatók Magyarországi Szövetségének (PMSZ) legfrissebb adataiból. A nemzetközi piac ugyanebben az időszakban hasonló, 3,5%-os nominális növekedést produkált. Az ESOMAR nemzetközi kutatói szervezet ...
részletek Részletek
Új termékkel és befektetéssel erősödik a Synetiq
2016. augusztus 25.
Új szolgáltatással és befektetéssel növekszik a Synetiq, a hazai alapítású neuromarketing cég. A társaságba a korábbi amerikai és magyar befektetők mellé most egy újabb sikeres üzletemberek által alapított csoport, az Andgo Partners is csatlakozott. Az érzelmi és kognitív folyamatokat ...
részletek Részletek
Influencerkutatást indít a Vermis
2016. augusztus 25.
A Vermis Production digitális ügynökség bloggerek, vloggerek, és közösségi oldalakon publikáló influencerek körében széleskörű kutatást indít. A szeptember 15-én záruló kérdőíves felmérés célja az online véleményvezérek tartalomgyártási szokásainak feltárása.  Az augusztus ...
részletek Részletek
Offline tartalmakat is figyel a Neticle
2016. május 31.
Hazánk piacvezető online médiamonitoring cége, a Neticle Technologies 2016 júniusától offline médiatartalmak figyelésével és elemzésével bővíti portfólióját. Ezzel a Neticle képes teljeskörű média lefedettséget, integrált médiamonitoring szolgáltatást biztosítani ügyfelei ...
részletek Részletek
Kutatás 2016 konferencia
2016. március 29.
Az NRC az előző évi innováció kutatáshoz hasonlóan idén is elkészítette a piackutatási szakma egyetlen olyan felmérését, ami nekünk, szakmabelieknek szól. A kérdőív reszponzív módban készült, tehát tableten illetve telefonon is könnyen kitölthető, s mindössze 10 percet vesz ...
részletek Részletek

Exkluzív infók a PIXER-ről

2009. május 20.
Exkluzív infók a PIXER-ről
Az alábbiakban részletesen – az eddigi sajtóanyagoknál jóval részletesebben – mutatjuk be az újonnan kialakított, kvalitatív piackutatási minőségbiztosítási rendszer – a Pixer – működését, jellemzőit. Arról, hogy összefoglalóan miben is rejlik a Pixer értelme, filozófiája, korábban már írtunk, ez a post itt olvasható.

Előzmények, alapok

A minőségbiztosítási rendszer kialakításának igénye nem új keletű, bizonyára sokaknak meglepő, de a PIXER alapjait 2001-2002 körül rakták le az akkori PMSZ tagok, de akkor még nem jöhetett létre a rendszer a maga valójában, csak „tervezőasztalon” létezett. A jelenleg kialakított rendszer felállítását viszont jelentősen megkönnyítette az, hogy volt már előzménye a PMSZ-ben, volt szoftverleírás, volt miből kiindulni. Induláskor 5 kutató cég adott pénzt a rendszer létrehozására, nem sokkal később már 11 tagot tudhattak maguk közt, majd a PPT piackutatási szervezetet megalakító cégek is csatlakoztak a rendszerhez és így 2009 májusára már 16 cég alakította meg együttesen a PIXER a Minőségi Piackutatásért Egyesületet. Mind az egyesület, mind a szoftveres ellenőrző rendszer kialakításakor nagy figyelmet fordítottak a piackutató cégek az adatvédelemre és az adatbiztonságra, továbbá arra, hogy a rendszer csak ellenőrzi a regisztrált tagokat, de se a tagságnak, se az egyesület vezetőinek ne legyen lehetősége arra, hogy a létrejövő adatbázis tartalmát megtekinthesse, illetve letölthesse. Annak érdekébe, hogy a rendszer megfeleljen a hatályos adatvédelmi szabályoknak, az adatvédelmi biztos hivatalával, ügyvédekkel, illetve egy független adatvédelemre szakosodott vállalat szakembereivel egyeztettek a szervezet létrehozói, illetve a működés elindulása után a rendszer működését auditáltatja az egyesület.

Tovább a teljes cikkhez a piackutatas.blog.hu oldalra >>

 

« Vissza

Kapcsolódó anyagok
Megalakult a PIXER - Szakmai összefogás a minőségi piackutatásért

 

  
 

oldaltérkép         pixer        hírek         hogyan csatlakozhat?         tagok          kapcsolat

TOP